marți, 26 mai 2009

Naked brands online

Revista NAKED BRAND isi face aparitia si in mediul online. Aceasta aduce in prim-plan noutatile celor mai rafinate si puternice branduri din lume aratand fata nevazuta a produselor adresate FIRST CLASS, fara a diminua prestanta acestora. Plusul de noutate pe care acest blog incearca sa il aduca consta in dezvaluirea, prin intermediul articolelor sale, a istoriei si oamenilor din spatele brandurilor, cat si prezentul acestora. 

Daca tinem cont de faptul ca dependentul de marca incearca sa achizitioneze de fiecare data produse ale marcilor de top  atunci initiativa Hint Advertising de a promova online NAKED BRANDS este mai mult decat binevenita.

Leia Mais…

luni, 25 mai 2009

Pride and prejudice

Primesc de la un prieten o sugestie de melodie care cuprinde mai multe stari intr-una. 

Zambesc putin in coltul gurii cu gandul ca asemenea melodie descrie perfect inceputul de vara 2009. O vara a artei de dincolo de ochii  obiectivului si sfarsitul unei etape din viata introvertitului senil. Daca cuvintele descriu ganduri, atunci imaginile vor dezvalui mandrie, forta si atitudine.  

"...pentru ca prejudecatile ne orbesc mai presus de orice"

Magda Râșnoveanu

http://www.youtube.com/watch?v=19MwWOQ4-30

Muzica: Josh Groban- My confession

Leia Mais…

duminică, 24 mai 2009

Home


Daca nu ar exista probleme in mediul inconjurator filme documentar precum HOME nu si-ar avea rostul. Imi plac filmele science fiction. Atunci cand HOME se va situa in categoria acestora, voi putea sa dorm linistita noaptea. Pana in acel moment, sustin initiativa HOME si va sugerez sa vizionati pe data de 5 iunie acest documentar. 

Leia Mais…

sâmbătă, 23 mai 2009

Lucruri care azi ma bucura


In locul unui articol pompos caruia nu i-ati da prea multa atentie la 12 noaptea , m-am gandit sa fac o list cu lucrurile care ma bucura in urma acestui weekend minunat:

-participarea la CEPES 

-dezbaterile pe baza invatamentului superior in Romania; 

-participarea la dezbaterea publica alaturi de alte 50 de persoane din diferite sectoare ale invatamantului superior din Europa, Africa, Asia si Ameria

-reprezentantul din Burkina Fasso. un tip de nota 10

-concertul de la Ateneu

-receptiile de la Palatul Parlamentului si Ateneul roman

- Festivitatea de premiere de la Olimpiadele Comunicarii 

-petrecerea din Spice, Jack Daniels'ul si Directia 5

-miscarea impotriva sedentarismului sustinuta de Mircea Badea in Parcul Tineretului (singura activitate care nu s-a desfasurat pana in acest moment cand scriu articolul)

-badge-urile. am descoperit ca sunt o fana a badge-urilor. le pot purta fara probleme si in somn

-mascota primita de la standul facultatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi. stima si respect pentru aceasta

-implementarea unui proiect de tutoriat pentru studentii din anul I la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA din 2010

- oamenii noi 

- balonaseeeeeele (o sa revin cu un articol ca sa vedeti la ce ma refer)

-Emi Gal si videoul de pe blogul acestuia: " Remember when you were a kid"  

...si toate sunt lucruri care imi reamintesc de visul meu, vis care prinde contur o data cu personalitatea mea: change the world. make it better! 

Eu mi-am deschis sufletul in seara aceasta si v-am impartasit fragmente din bucuriile unor zile minunate. Dar tu...pe tine ce te bucura astazi? 

 

Leia Mais…

duminică, 17 mai 2009

Norvegia câștigă Eurovision 2009

Victorie zdrobitoare! Norvegia câștigă pentru a treia oară concursul internațional Eurovision. Tânărul muzician Alexander Rybak cucerește inimile europenilor cu piesa "Fairytale". Această piesă obține 387 de puncte situându-se la distanță considerabil de mare față de Islanda 218 puncte și Ajerbaidjan  207 puncte.

Reprezentanta României, Elena Gheorghe, a reuşit doar locul 19. TVR1, TVR Internaţional şi TVR HD au transmis în direct finala Eurovision de la Arena Olimpiysky din Moscova.

Felicitări Alexander Rybak. Să ne vedem cu bine în Norvegia 2010.

Leia Mais…

joi, 7 mai 2009

Străinul din dreapta ta




Îi vedem zilnic la colţ de stradă, îi auzim zilnic în autobuze cum îţi cerşesc privirea şi surâsul milostiv care duce mâna subtil spre buzunar, îi ignorăm, îi compătimim, îi înjurăm şi apoi le aruncăm un ban ca să le îndulcim zilele. De cele mai multe ori,noi rămânem acei noi, iar ei sunt doar...ei, străinii de pe stradă care au uitat de cadrul social şi s-au integrat într-o societate inferioară. Dau cu ochii aproape zilnic peste un asemenea instrument al societăţii care nu mai tânjeşte la ziua de mâine. Trăieşte coşmarul zilei de azi şi nimic mai mult. Fie că se droghează în mijlocul intersecţiei în Romană, fie că se târăşte şi face slalom printre maşini în apropierea Casei Scânteii cu jumătate din corp numai, acesta este străinul care rămâne în dreaptă ta ca individ al societăţii care în urma unor circumstanţe naturale sau determinate de el însuşi a renunţat a mai spera la o viaţă mai bună.
Îl văd zilnic în diferite părţi ale Bucureştiului şi de fiecare dată mă întreb:
Cum e mai bine, să-i dau unui om peşte de mâncare când este înfometat sau să-l învăţ să pescuiască? O întrebare al cărei răspuns devine pe zi ce trece mai evident.
Imprudenţa şi tinereţea costă şi uneori ...străinul din dreaptă ta poţi deveni chiar tu. :)
Va urma...

Leia Mais…

sâmbătă, 2 mai 2009

Campanie de Comunicare-Ministerul Turismului

Brainstormingurile sunt sănătoase. Şi mă bucură că de fiecare dată mă distrez copios în timp ce se discută pe cât posibil de organizat despre un viitor proiect. Îmi plac schimbările şi lucrurile constructive. Atunci când ideile curg şi aduc zâmbete de pe feţele tuturor, în final, nu poţi decât să te bucuri şi să glumeşti pe seama oboselii acumulate. Cu toată această bucurie în suflet, am hotărât cu paşi grăbiţi joi seară să mă îndepărtez de capitala zgomotoasă pentru 3 zile. "Un weekend binemeritat” îmi spun în gând. Dar ce te faci? Căci drumurile cam toate sunt pline de turişti care dau năvală fie spre mare (o bună parte din ei), fie spre munte. Aşa că am ales să dau Eforia Nord pe Buzău şi să-mi recuperez mai apoi scoicile de pe la prieteni care s-au distrat cât pentru un an de zile şi pentru mine pe litoralul românesc. Şi până la urmă, pofta de distracţie s-a diminuat considerabil săptămâna trecută când veşti mai puţin bune au poftit pe la urechile mele referitoare la Olimpiadele Comunicării, dar până la urmă nu pot decât să declar:" Un şut în fund, un pas înainte".

Cum tehnologia nu m-a abandonat nici în Buzău, aflu intrigată în cadrul unei emisiuni televizate despre imnul turismului ce urmează a fi lansat pe 1 mai la orele 23.00, imn care vorbeşte despre The Land of Choice: România. Nu mă impacientez şi ascult liniştită declaraţiile domnului Agathon care încearcă să pară puţin dezamgagit de munca "micului Mozart" cu privire la versurile şi fundalul sonor al acestui aşa-zis imn. Cu toate acestea susţine cu vehemenţă acest imn. La capitolul "reprezentativ pentru România", imnul lasă de dorit. Notele muzicale sunt cântate fals, iar engleza este indescifrabilă. Părerea este susţinută şi de Florin Chilian care prin însăşi critica acestuia mai salvează din ruşinea Elenei Udrea. Liniştită, de pe malul Mării Negre Elena Udrea prinde 3 cuvinte din aer şi declară patriotic:” România are nevoie de promovare de brand şi de imagine”. Trei puncte de suspensie.


Ce-i cu acest imn al turismului românesc: conform declaraţiilor date de Elena Udrea în mass-media, acest imn îşi doreşte să devină “hitul” turistului pribeag pe meleagurile româneşti. Mai mult este parte integrantă dintr-o campanie de comunicare organizată de Ministerul Turismului pentru promovarea valorilor româneşti. Apreciez iniţiativa Ministerului, însă artificialitatea şi lipsa de profesionalism din imn duc la o continuare într-o formă sau alta a situaţiei din prezent.

Aveţi disponibil imnul turismului românesc aici:

http://www.youtube.com/watch?v=JzZ8_tGL-FI&eurl=file%3A%2F%2F%2FC%3A%2FPROGRA%7E1%2FYahoo%21%2FMESSEN%7E1%2F4qq8%2ELd4HDObt%5FzdZBcHXA%2D%2D&feature=player_embedded
şi comparativ, Croaţia se dezvăluie aici:
http://www.youtube.com/watch?v=92ondtnVShI

Greşeala Ministrului din campania de promovare are deja soluţie, o soluţie care vine cu speranţa de a rezolva şi de a propulsa valorile turismului românesc. Prin desfăşurarea proiectului susţinut IAA România agenţii de branding locale vor conlucra cu companii internaţionale pentru a dezvolta o platformă de branding, iar mai apoi se va demara o campanie de comunicare integrată pentru brandul turistic al României. Sună promiţător. Cu toate acestea simt nevoia să reamintesc în finalul articolului câteva noţiuni teoretice:

· Brandul: un nume, simbol, concept a cărui intenţie este aceea de a se identifica cu produsul, serviciul unei companii. Cea mai importantă particularitate: "brandul nu e ceea ce spui tu că eşti, e ceea ce spun alţii despre tine". Acesta se remarcă prin „6 tipuri de semnificaţii pozitive transmise: atribute, beneficii, valori, cultură, personalitate, tip de consumator căruia i se adreseaza”.(sursa Philip Kotler)



· Branding de ţară: percepţia actuală asupra unui popor şi a sistemului politic cât mai aproape de realitate fără să se bazeze pe imagini învechite


· Imagine: reflectare în conştiinţă a realităţii înconjurătoare pe baza impresiilor dobândite prin simţuri.

Leia Mais…