vineri, 30 ianuarie 2009

Expo Ideal Mariaj 2009-o experienta de vis

La inceput mi se paru o idee nebuneasca sa merg la un targ de nunti, dar constransa de anumite circumstante mai mult personale am zis de ce nu ..si m-am lasat prada tentatiei, asa ca astazi tiptil, tiptil m-am indreptat spre pavioanele care adaposteau targul de la Romexpo. Recunosc ca nu am mai participat pana in acest moment la nici un eveniment de genul, dar pot spune cu mana pe inima ca dupa cele 4 ore petrecute in mijlocul numeroaselor bijuteriilor vestimentare, a ornamentelor si a ospitalitatii expozantilor nu regret nicio secunda decizia luata.Straniu mi se pare ca observ un lucru destul de important, mai exact faptul ca ma simt din ce in ce mai mult atrasa de participarea la evenimente. Pana acum prezenta mea la diverse evenimente, cele mai multe din ele gazduite de renumitul Romexpo, fu doar ca si posibil client sau doar simplu vizitator. Fara a face insa abuza de critica mea, care de multe ori se intrece pe sine, acum incerc sa privesc dincolo de ochiul ofertantului si drept urmare observ micile puncte forte sau slabe ale evenimentelor. Asa se intampla si azi cand m-am prezentat curioasa fiind la EXPO IDEAL MARIAJ. Stiam ca un asemenea eveniment va atrage o multime de bucuresteni si ii va scoate din case chiar si pe o vreme destul de neplacuta, de aceea am preferat sa ajung acolo dis de dimineata. Expozanti din toata tara, adunati-va! Acest slogan se pare ca a caracterizat in totalitate acest eveniment, pentru ca am regasit acolo firme din intreaga tara. In final m-am bucurat la maxim. Motivele le veti gasi mai jos expuse in imagini. M-am inarmat asadar cu aparatul foto si am dat navala in interiorul unei lumi de vis.
Inainte de a face acest lucru, as avea de precizat ca din punct de vedere organizatoric, Expo Mariajului i-as acorda un 8, pentru modul in care ofertanti au actionat in fata unui posibil client si de asemenea pentru ospitalitatea de care au dat dovada. Cu unul dintre expozanti, mi-am permis chiar sa fac cateva glume....si naturaletea discutiei noastre m-a facut sa ma simt in largul meu si sa plec cu un gust destul de placut de la Romexpo.

Sunt sigura ca urmatoarele poze va vor limpezi ochii si gandurile si de ce nu, poate va ajuta sa luati o decizie!

1 comentarii:

Anonim spunea...

gata,ma marit!:))

Trimiteți un comentariu