sâmbătă, 23 mai 2009

Lucruri care azi ma bucura


In locul unui articol pompos caruia nu i-ati da prea multa atentie la 12 noaptea , m-am gandit sa fac o list cu lucrurile care ma bucura in urma acestui weekend minunat:

-participarea la CEPES 

-dezbaterile pe baza invatamentului superior in Romania; 

-participarea la dezbaterea publica alaturi de alte 50 de persoane din diferite sectoare ale invatamantului superior din Europa, Africa, Asia si Ameria

-reprezentantul din Burkina Fasso. un tip de nota 10

-concertul de la Ateneu

-receptiile de la Palatul Parlamentului si Ateneul roman

- Festivitatea de premiere de la Olimpiadele Comunicarii 

-petrecerea din Spice, Jack Daniels'ul si Directia 5

-miscarea impotriva sedentarismului sustinuta de Mircea Badea in Parcul Tineretului (singura activitate care nu s-a desfasurat pana in acest moment cand scriu articolul)

-badge-urile. am descoperit ca sunt o fana a badge-urilor. le pot purta fara probleme si in somn

-mascota primita de la standul facultatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi. stima si respect pentru aceasta

-implementarea unui proiect de tutoriat pentru studentii din anul I la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA din 2010

- oamenii noi 

- balonaseeeeeele (o sa revin cu un articol ca sa vedeti la ce ma refer)

-Emi Gal si videoul de pe blogul acestuia: " Remember when you were a kid"  

...si toate sunt lucruri care imi reamintesc de visul meu, vis care prinde contur o data cu personalitatea mea: change the world. make it better! 

Eu mi-am deschis sufletul in seara aceasta si v-am impartasit fragmente din bucuriile unor zile minunate. Dar tu...pe tine ce te bucura astazi? 

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu