luni, 11 ianuarie 2010

Aerodrom Clinceni si bucuria unui nou inceput

Time to change!

Bucuroasa ca 2010 a debutat in mod fabulos, cu surprize, emotii, certuri si impacari, noutati, atitudini fioroase...care cu siguranta imi vor aduce cireasa de pe tort la sfarsitul acestei veri cand, cu putin ajutor, lucrurile in viata mea personala, dar mai ales profesionala vor lua o cu totul alta turnura.
Intre timp, nu pot sa nu ma bucur ca am facut primul pas pentru a-mi incepe cursurile de pilotaj pe aerodromul de la Clinceni. O emotie pe care nu o pot explica in cuvinte. Surpriza ...ca tot vorbeam de anul surprizelor si a noutatilor ...consta in faptul ca domnii au introdus si probe eliminatorii inainte de inceperea cursurilor propriu-zise. Din nou veneram ecuatiile matematicice si il divinizam pe sarmanul Einstein. Let the glory be with us.

Si pe final ca timpul nu ne permite discutii fructoase...spor imi doresc...si mie, dar si tuturor celor inscrisi si celor ce se vor mai inscrie pana pe data de 10 februarie . Sa ne vedem sanatosi pe aerodrom.

3 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
nickname spunea...

Nu vreau sa te dezamagesc, dar cred ca e mai bine sa stii dinainte decat sa ramai dezamagita atunci cand vei vedea pe pielea ta cum stau lucrurile pe clinceni. Iti recomand sa arunci o privire pe acest blog iar apoi sa iei o decizie. Multa bafta

http://beheader69.wordpress.com/2010/01/17/inscrieri-aeroclubul-romaniei/

PS. mentionez ca nu este blogul meu ci ca un fost student pe clinceni care si-a luat tzeapa gasind accidental blogul tau am zis sa iti arat si tie cam care e treaba.

Magda spunea...

multumesc pentru sfat. am citit deja articolul de pe blogul respectiv.

Trimiteți un comentariu