marți, 24 februarie 2009

Pixul, agenda si Adrevolution

Apropo de Adrevolution, cred ca am uitat sa va mentionez ca azi am participat la primele conferinte de publicitate de pe Calea Victoriei. Superba zi. Superbi oameni. Sunt sigura ca ati fost si voi acolo si ca veti fi si zilele urmatoare!!! La fel si eu:)
dacă cineva a ajuns la cea de-a doua conferinta astazi, cea legată de advertisingul viral, jos pălăria ..eu am ratat-o din motive stupide și nu pot să zic că era chiar bălărie de neglijat. În fine, personal m-am bucurat de prezența primilor speakeri care m-au delectat cu subtilitățile lor, dar chiar nepotrivirea unora (gen Tudor Chirila) pe tematica "blogging and stuff.Personal am o reținere față de blogul său, dar în fine. A compensat Tudorasul cu Bobby Voicu care în seara asta apoteotic ne-a anunțat că-și ia tălpășița de la Yahoo Româ
nia.YAY !!! apoi dacă numele de Orlando Nicoară sau Dragoș Novac vă spun ceva atunci ...vă dați seama că fu o zi reușită...și conferințele CSR+ evenimente încă stau la pândă. Acolo vin greii ce să mai. YAY YAY again vine careva mâine?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cum ai negociat plasarea bannerului pe blog?Nu mi se pare ca scrii exceptional...Asta in ideea in care nu voi resui ca viitor blogger sa scotceva deosebit cum imi pun totusi banner?

Râșnoveanu Ana-Maria Magdalena spunea...

nu am negociat nimic de data aceasta. bannerul il poti obtine din diverse surse...ai grija ce surse iti alegi si cum le gestionezi! te sfatuiesc sa iti faci blog daca inca nu ai unul.este un exercitiu al mintii.:)

Trimiteți un comentariu