duminică, 22 februarie 2009

Viziuni tineresti

Acum cateva zile am primit de la un prieten o provocare de a nascoci cateva bulinute care sa se continue cu cateva ganduri privind schimbarile din Romania.
Ei bine, nu am sa dau curs acestei provocari de a pune pe o pagina virtuala niste cuvinte simple care sa reflecte doar superficialitatea. In schimb am sa dau mai departe jocul si am sa revelez cate putin din gandurile si ideile mele care se agata de fiece zambet de pe fetele oamenilor.
Tu ce vrei sa schimbi la societate? La cel de langa tine? La tine?
Iti doresti mai mult? Vrei o schimbare care sa te propulseze in lumea paradisiaca? Iti doresti lucruri utopice si stii ca nu le poti atinge? Cum ai putea sa schimbi ceea ce gandesti acum?
Ce de intrebari, cate raspunsuri si ce de polemici. Un lucru stiu sigur: ca in interiorul fiecaruia dintre noi zace o schimbare a sinelui care e supusa unei anumite directii.
De multe ori viziunea schimbarii e buna, doar vantul uneori carma directia.
Cateva dintre viziunile mele:

  • imi place sa cred ca traim intr-o societate condusa dupa valori si principii.
  • imi place sa cred ca toti oamenii traiesc pentru si prin visurile lor
  • imi place sa cred ca fiecare dintre noi avem un drum in viata
  • imi place sa cred in dreptatea pamanteasca si cea divina
  • imi place sa cred in valorile umane si in oameni
Cateva dintre schimbarile dorite:
  • o redefinire si o regrupare a valorilor si principiilor societatilor
  • disparitia negativismului in gandirea umana
....lista poate continua. indicat ar fi sa va spuneti si voi parerea. de aceea las postul acesta deschis.
cu totii vrem o schimbare. Care sa fie ea?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu