marți, 24 februarie 2009

Pixul, agenda si Adrevolution

Apropo de Adrevolution, cred ca am uitat sa va mentionez ca azi am participat la primele conferinte de publicitate de pe Calea Victoriei. Superba zi. Superbi oameni. Sunt sigura ca ati fost si voi acolo si ca veti fi si zilele urmatoare!!! La fel si eu:)
dacă cineva a ajuns la cea de-a doua conferinta astazi, cea legată de advertisingul viral, jos pălăria ..eu am ratat-o din motive stupide și nu pot să zic că era chiar bălărie de neglijat. În fine, personal m-am bucurat de prezența primilor speakeri care m-au delectat cu subtilitățile lor, dar chiar nepotrivirea unora (gen Tudor Chirila) pe tematica "blogging and stuff.Personal am o reținere față de blogul său, dar în fine. A compensat Tudorasul cu Bobby Voicu care în seara asta apoteotic ne-a anunțat că-și ia tălpășița de la Yahoo Româ
nia.YAY !!! apoi dacă numele de Orlando Nicoară sau Dragoș Novac vă spun ceva atunci ...vă dați seama că fu o zi reușită...și conferințele CSR+ evenimente încă stau la pândă. Acolo vin greii ce să mai. YAY YAY again vine careva mâine?

Leia Mais…

luni, 23 februarie 2009

Bobby Voicu isi ia la revedere de la YAHOO

se intampla azi in zona pranzului sa ma fi bucurat de prezenta lui Bobby Voicu la Adrevolution in Orange Concept Store. In seara asta aflu de pe blogul acestuia http://www.bobbyvoicu.ro vestea ca se retrage de la Yahoo Romania.
O veste trista as spune eu...

Leia Mais…

duminică, 22 februarie 2009

Viziuni tineresti

Acum cateva zile am primit de la un prieten o provocare de a nascoci cateva bulinute care sa se continue cu cateva ganduri privind schimbarile din Romania.
Ei bine, nu am sa dau curs acestei provocari de a pune pe o pagina virtuala niste cuvinte simple care sa reflecte doar superficialitatea. In schimb am sa dau mai departe jocul si am sa revelez cate putin din gandurile si ideile mele care se agata de fiece zambet de pe fetele oamenilor.
Tu ce vrei sa schimbi la societate? La cel de langa tine? La tine?
Iti doresti mai mult? Vrei o schimbare care sa te propulseze in lumea paradisiaca? Iti doresti lucruri utopice si stii ca nu le poti atinge? Cum ai putea sa schimbi ceea ce gandesti acum?
Ce de intrebari, cate raspunsuri si ce de polemici. Un lucru stiu sigur: ca in interiorul fiecaruia dintre noi zace o schimbare a sinelui care e supusa unei anumite directii.
De multe ori viziunea schimbarii e buna, doar vantul uneori carma directia.
Cateva dintre viziunile mele:

  • imi place sa cred ca traim intr-o societate condusa dupa valori si principii.
  • imi place sa cred ca toti oamenii traiesc pentru si prin visurile lor
  • imi place sa cred ca fiecare dintre noi avem un drum in viata
  • imi place sa cred in dreptatea pamanteasca si cea divina
  • imi place sa cred in valorile umane si in oameni
Cateva dintre schimbarile dorite:
  • o redefinire si o regrupare a valorilor si principiilor societatilor
  • disparitia negativismului in gandirea umana
....lista poate continua. indicat ar fi sa va spuneti si voi parerea. de aceea las postul acesta deschis.
cu totii vrem o schimbare. Care sa fie ea?

Leia Mais…

joi, 19 februarie 2009

Arta, nebuna iubire

Arta, nebuna arta, pasiunile, regretele fata de trecutul ascuns ca o ceata in prezent, toate se rotesc in jurul intrigii unui film de succes din categoria culturalului: Modigliani. Pornind de la ideea centrala "His passion was life. His obsession was art", Mick Davis, regizorul acestui film amplifica nebunia unui geniu indragostit de viata si de arta-Amadeo Modigliani. Intriga filmului se ridica la nivelul oricarei persoane ce doreste sa vizualizeze o drama ce a cutreierat o intreaga Europa, mai precis eterna rivalitate a pictorului Amadeo Modigliani si a lui Pablo Picasso precum si tragica poveste de iubire cu Jeanne Hebuterne.
Pentru cei ce nu au apucat sa vada inca filmul aparut de ceva vreme in Romania, va recomand acest link sa redescoperiti actorii de valoare si sa va lasati purtati de magia aparte a filmului. Pe mine m-a fascinat acum 2 ani cand l-am vazut si chiar si astazi inca mai tresar la fiecare scena pe care o revad.
Linkul promis: http://www.youtube.com/watch?v=WcqDS-g7lUQ&feature=related

O noapte nedormita va doresc.

Leia Mais…

luni, 16 februarie 2009

Puterea CSR în România

Oricât de pesimiști sunt anumiți indivizi față de campaniile de responsabilitate socială din România, campaniile respective vorbesc de la sine, nu au nevoie de o replică acidă, ci pur și simplu de rezultat. Dincolo de imaginea stabilită în mintea fiecărei persoane care participă la o asemenea campanie sau pur și simplu vizualizează întreaga muncă depusă de un stuff întreg se ascund inițiative care iși doresc sa insufle o atitudine pozitivă în România.
Personal, din ce am studiat din diverse surse mass-media, dar și direct de la persoane implicate în asemenea activități constat că aceste campanii menite să responsabilizeze cetățenii români promovează în fapt valorile fundamentale ale individului, valori ce uneori se risipesc în neștiință de cauză. Fiecare dintre noi avem un set de valori fundamentale, dar a le avea și a le identifica sunt două lucruri diferite. Acesta este și rolul campaniilor CSR în fond: să ne determine să ne analizăm viața și să ne confruntăm cu valorile după care ne conducem întrucât nu o dată, ci de multe ori acestea constituie sarcini extrem de dificile.
Sarcina mai puțin dificilă a acestor CSR este de a vorbi de cele mai bune campanii pe anul 2008. Personal, nu sunt în măsură să judec acțiunile și scopurile fiecărei companii în parte, însă pot să îmi dau seama de greșelile/succesele fiecăreia în parte în funcție de rezultatul CSR cu pricina.
Astfel la întrebările următoare voi încerca să răspund cât de obiectiv posibil întocmai pentru a cuprinde viziunea mai multor indivizi și nu numai o părere filtrată de propria conștiință.
Citind pe site-ul responsabilitatesocială.ro despre campaniile CSR pe 2008 și primind sfaturi și consiliere de la un alt blogger interesat în mod deosebit de asemenea campanii, mai precis Corina Iordache a cărui articol CSR-ist să îi spunem așa poate fi vizualizat pe http://vorbacorinei.blogspot.com/, am luat decizia să răspund la cele 4 întrebări de mai jos:
1. Care sunt primele 3 companii din Romania pe care le apreciezi cel mai mult pentru implicarea în societate și de ce?
Deși am putea să dezbatem zile întregi pe o asemenea întrebare dat fiind importanța și numărul acestor CSR-uri în România, mă limitez doar la a spune că în topul celor 3 situez Amway Romania pentru programul desfășurat în colaborare cu UNICEF :One by One, proiect concretizat în 2008 prin responsabilizarea cetățenilor față de copiii abandonați în maternități și prin transformarea maternităţii din Sibiu în Spital Prieten al Copilului, apoi Coca Cola HBC, împreună cu asociațiile Tasuleasa Social și MaiMultVerde pentru că au inițiat proiectul de ecologizare și educație "Verde003". În 2008 aceștia au inițiat campania :"Să fie limpede", campanie care a constat în curățarea malurilor râurilor Dorna, Bistrița și Siret. Pe locul trei aș clasa Orange-ul pentru că aceștia consideră o necesitate a societății românești promovarea talentului și oferirea unor oportunități de dezvoltare profesională tinerilor. Ei au nevoie de ajutor pentru a-și construi un viitor și de motivație pentru a rămâne în România. Pentru a realiza acest lucru Orange a inițiat concursul "Premiile Orange pentru tinerii muzicieni" un proiect foarte inspirat de altfel.
2. În ce măsură marile companii din România au răspuns în 2008 așteptărilor tale în privința implicării în societate?
In proporție de 80%, aceste campanii au răspuns optim obiectivelor sociale propuse de fiecare în parte. Dintre punctele acestora forte pot enumera numai în cazul campaniei One by One consolidarea parteneriatului dintre Amway și Unicef precum și îmbunătățirea centrelor medicale din România. Mai apoi, campania Verde003 a avut parte de un real succes prin plantarea a numeroși puieți de pini pe versantul muntos defrișat din zona Dorna Cândrenilor, prin colectarea tonelor de gunoaie strânse din albiile râurilor Dorna, Bistrita și Siret în nouă orașe, prin mobilizarea la acțiunile de ecologizare a mai multor mii de voluntari precum și prin obținerea sprijinului unor personalități publice de prin rang precum Traian Băsescu. Campania inițiată de Orange în colaborare cu UNMB(Universitatea Națională de Muzică din București) s-a încheiat cu premierea a numeroase talente muzicale pentru România.
3. Ce așteptări ai de la companiile din România, în privința responsabilității sociale, în 2009?
Așteptările sunt relativ mari ca să mă pot exprima cât mai elevat. Cuvintele cheie care cred că trebuie să definească aceste programe sunt: disciplina, devotament față de un singur proiect și nu mai multe deodată și implicare 100%. O mai mare promovare a acestor campanii în rândul tinerilor i-ar ajuta pe aceștia să înțeleagă mai bine fenomenul responsabilității sociale la nivelul țării noastre. Ba mai mult, cauzele ce ar trebui susținute în mod deosebit consider că sunt întocmai educația și socialul întrucât sunt de părere că acolo unde există o valoare există și educație, deci disciplina. Care sunt modalitățile cele mai eficiente din punctul meu de vedere a acestor campanii de responsabilitate socială: este destul de simplu-implicarea persoanelor publice cât mai mult în asemenea proiecte. Care este scopul? Motivarea indivizilor din societate. Pe 2009, mi-ar plăcea să observ aceste lucruri în toate campaniile de responsabilitate socială. Ar fi un sentiment extraordinar de plăcut!!!
4. Cum crezi că le-ai putea stimula, tu personal, pe companii, și în special pe cele de la care cumperi, să fie mai responsabile în 2009? (în contextul crizei economice...tu personal ești dispus să recompensezi sau să sancționezi companiile care se implică, respectiv nu se implică în rezolvarea problemelor sociale pe care le va avea de înfruntat România în 2009)

Stimulentul unei companii stă în rezultat. Ce dorești să obții, cum dorești să procedezi și care este scopul final? În funcție de acestea (chiar și în contextul crizei financiare) CSR-urile vor avea impact asupra indivizilor. Personal sunt dispusă să încurajez orice inițiativă care mi se pare realistă în momentul actual. Spre exemplu, aș ajuta la campaniile One By One inițiate de Unicef și Amway Romania sau aș participa la colectarea deșeurilor pentru obținerea ape mai limpede.Cuvintele uneori nu spun nimic, dar cu siguranță imaginile vor da culoare initiațivelor și vor conduce la rezultatul fnal. De ce nu...ai talent participă la festivalul pentru tinere talente susținut de Orange. Toate acestea sunt oportunități pe care CSR-urile le oferă indivizilor unor societăți.

Un 2009 cât mai productiv!!!

Leia Mais…

hoinarii


Leia Mais…



Leia Mais…





Leia Mais…





Leia Mais…

Escapadă FCRP-istă-în culori

Cu mintea încă învăluită de magia sesiunii când toate simțurile, gândurile și ideile funcționează la cote maxime, am pornit cu pași mari spre tărâmurile montane, mai cu seamă spre Predeal în zona cabanei Trei Brazi timp de trei zile.
Cum drumul nu fu ușor și nici scurt până la destinație, ne-am înarmat cu rucsacurile pline de cele trebuincioase și am străbătut cei 1070 metri cu pași galanți spre cabana cu pricina. Precum un mic prichindel care se strecoară în lumea giganților, pot spune că m-am simțit atrasă de culorile zambetelor fiecăruia dintre FCRP-iști, de gândurile împărtășite de fete și expresiile uluitoare ale unor sangvinici care au dat savoarea escapadei.
Nu critic, nu judec, nu bârfesc foarte mult....în schimb blogulețului îi place să împărtășească cu fiecare dintre noi o lume a prieteniei FCRP-iste. Și cum ar putea să facă acest lucru mai bine decât prin imagini?
ei bine, uitați... așa arată un grup FCRP-ist pornit pe fapte, un grup format din talente și talente, scursuri ale societății care se dau mari vedete, fac panaramă de oameni, sunt neamuri proaste și printre acestea mai regăsim și niscai japițe imperiale. Dar toți suntem un grup și cu asta trebuie așadar să ne mândrim.
Iar acum pozele mult așteptate. Enjoy!

Leia Mais…

luni, 2 februarie 2009

Primul pas spre olimpiadă...

Primul pas spre olimpiadă...pentru că da astazi este 2 februarie. oficial, da, s-a dat startul olimpiadelor comunicarii, eveniment la care voi participa cu trup și suflet. Timp de un an de zile, am cules informații și am cugetat asupra acestui moment, când va trebui să dau piept olimpiadelor.
De ce Olimpiadele Comunicării? Simplu, pentru că este primul concurs pe anul acesta în care, împreună cu o echipa minunată, vom arăta că merităm numărul 1in industria comunicării, pentru că suntem cei mai buni și nimic mai mult.
Imi doresc să schimb perspective, să răstorn vechile concepte, aducând în locul lor unele performante care să facă diferența pentru țara în care trăim. Dintr-o joacă pornesc toate, așa si dorința mea aprigă de a schimba direcția în care ne îndreptăm. Cu toții ne dorim performanța și consider că a sosit timpul să și demonstrăm acest lucru.
Bun venit OC în adăpostul meu virtual. Așteptăm briefurile ediției 9 cu nerăbdare.

http://www.youtube.com/watch?v=n1Ayo7iV6mU&feature=related

Leia Mais…