sâmbătă, 4 aprilie 2009

Tu stii ce vrei?

Asa de curiozitate te-ai intrebat vreodata ce vrei? Vrei un job mai bun? Vrei sa traiesti alaturi de familia ta in liniste si pace? Vrei sa scapi de nu stiu ce boala si nu ai leacul pentru ea? Vrei sa fii cel mai bun sau pur si simplu vrei sa stai linistit in banca ta? Atunci de ce te plangi ca nu ai rezultate daca stai, pur si simplu stai fara sa actionezi? Bravo, sedere placuta! Iti sta bine in fotoliu. Sa-ti mai aduc o perna? Eu nu vreau perne, m-am saturat de ele. Si spun lucrul asta pentru ca azi am simtit cum respir aer proaspat dupa zile intunecate, am murit si am reinviat. Am descoperit din nou ca am vise si vreau sa le ating cat mai repede. Mi-am adus aminte si de un vis mai vechi, dar atat de puternic. Oh, doamne! Cand o sa am primul copil, o sa crestem impreuna si o sa mergem la toate meciurile nationale si o sa cantam: WE ARE THE CHAMPIONS. Pentru ca nu am fost niciodata pe un stadion, nu am simtit niciodata mirosul gazonul arzand sub talpile jucatorilor. Nu ma intereseaza pareri, stiu ca voi lupta pentru ca intr-o zi sa pot merge de mana cu al meu copil sa ii ofer o priveliste de vis: aceea a nationalei romane. Ce conteaza ca acum suntem la pamant? Ca dincolo de un meci interesat se ascund interese si firave flacari in ochile jucatorilor? Contam noi si visele noastre. Contez eu si tu.

Intr-o zi visul meu va deveni realitate si atunci vom canta WE ARE THE CHAMPIONS !!!
Poate intre timp voi invata si versurile UEFA-ei.
http://www.youtube.com/watch?v=BgomX3qD-iA

1 comentarii:

Anonim spunea...

WE ARE THE CHAMPIONS!!! dar pacat ca in ziua de azi se joaca mai mult cu gandul la bani si nu mai este placerea de altadata, placerea si frumusetea de a juca fotbal...:(

Trimiteți un comentariu