vineri, 24 aprilie 2009

Povestea 594 merge mai departe




Aveti 594 de motive sa alegeti romaneste, iar acum aveti si 594 de motive in plus sa sustineti echipa 594 in finale la Olimpiadele Comunicarii. Daaaa, ne-am calificat!!!! Vestea e proaspata, deci palpitatille inimii inca mai sunt evidente pe fetele noastre. Juriul boardului 1 care a evaluat astazi campania produselor romanesti numita "594, Esti ceea ce alegi. Noi...suntem romani", juriu format din Razvan Matasel(Arsenoaiei si Matasel), Adrian Preda si Jorg Riommi( Creative Director la Saatchi&Saatchi) a demonstrat obiectivitate in evaluarea campaniei. Suntem mandri ca am reusit sa demonstram ca meritam sa fim printre cele 11 finaliste din 48 de echipe inscrise la proba de advertising si tot ceea ce ne dorim de acum inainte este sa avem parte de o campanie usoara si fructoasa in finale. Va las acum si weekend imbelsugat tuturor...ma indrept cu pasi grabiti spre casa in Ploiesti, sa povestesc din experienta Oc-urilor si familiei, si prietenilor,si necunoscutilor...:)

Povestea 594 merge asadar mai departe!!!

PS: felicitari din partea echipei 594 tuturor echipelor calificate in finale!

Leia Mais…

miercuri, 22 aprilie 2009

Impreuna Invingem Autismul



Uneori cuvintele sunt de prisos, iar dezinformarea creeaza bariere de comunicare. Despre forta unor oameni care si-au propus sa depaseasca limitele imposibilului, despre o campanie indrazneata semnata Romanian Angel Appeal gasiti pe:
-site: http://www.invingemautismul.ro/index.php

alaturi de
-spotul campaniei: http://www.youtube.com/watch?v=aRlslrKclYU

Leia Mais…

Adevarul gol-golut despre PR

PR-ul, acest filon etic al societatii romanesti, PR-istul, aceasta floare serafica a junglei"... Te-ai saturat de cuvinte mari si fara sens despre PR? De specialisti care se inrosesc cand aud de mijloace neetice in PR?

Hai sa spunem lucrurilor pe nume! Ne vedem la un nou eveniment "2 in 1", marca PRIME, cu tema "Adevarul gol-golut despre PR". Ne intalnim sa ironizam neprihanitii in Facultatea de Istorie, amfiteatrul Parvan pentru o sesiune de de Q&A-uri in data de 27 aprilie 2009, de la orele 18.30 si sala 304 pentru workshop in data de 28 aprilie 2009, de la orele 11.00. Vorbim deschis si ne asumam totul. Si noi, si invitatii nostri: Ioana Grindean, Consultant in PR; Ionut Codreanu, coordonator proiecte Active Watch - Agentia de Monitorizare a Presei si Cristina Guseth, director Freedom House.

Asadar, punem capăt cuminţeniei din discursurile despre PR. Abordam, fără mănuşi şi dincolo de basmele cu morală ieftină, linia de demarcaţie dintre practici etice şi neetice şi, în special, momentele în care această linie este trecută în sensul uşor de condamnat, dar, în practică, nu atât de uşor de evitat. Ne interesează, în primul rând, momentele în care omul de Relaţii Publice are de ales între eficienta şi fidelitatea fata de propriul sistem de norme.


Punem punctul pe "i" inscriindu-ne pe mailpebune@yahoo. com. Ne grabim caci stim ce vrem: avem timp pana pe data de 26 aprilie, orele 24.00, sa trimitem mail cu subiectul "inscriere".

Te asteptam la "2 in 1"!

Pe bune!

Va invit sa participati la acest eveniment si sa apreciati efortul organizatorilor PRIME in prezentarea imaginilor reale ale PR-ului. Ii puteti contacta pentru mai multe detalii si prin intermediului blogului unuia dintre organizatori: http://blogulmeucunumeoriginal.blogspot.com/

Leia Mais…

duminică, 19 aprilie 2009

Avem viata in sange!




Lucrurile incep sa se miste in Romania. Si acest lucru se intampla datorita unor persoane care dincolo de interesele materiale pe care le pot obtine sunt constiente si de problemele societatii in care traim si vor sa realizeze ceva in acest sens.
"Avem Viata in sange" este campania inceputa de Stirile Pro Tv, campanie care isi propune sa salveze vietile a milioane de romani care sufera de boli grave(leucemie, talasemie, boala Hopkins). Cu totii stim ca atunci cand vine vorba de o interventie medicala in astfel de cazuri, partea financiara constituie in majoritatea cazurilor un impediment. Tratamentele care de cele mai multe ori necesita interventie din afara sunt extrem de costisitoare. E foarte trist sa stii ca poti salva viata unei persoane dragi, dar sa nu dispui de resursele financiare necesare...Cand vine vorba de persoane ca si parintii tai, asemenea situatii te dau pur si simplu peste cap.
De ceva ani de zile trec prin situatii asemanatoare cu proprii mei parinti, deci am un motiv personal extrem de puternic in a sustine aceasta campanie!!! Stiu ca mai presus de orice, gandul ca poti muri oricand, neputand face nimic in acest sens este mai mult decat sfasietor...
Ce este "Avem viata in sange?"
Este o campanie pe medical care isi propune sa infiinteze un Registru National de Donatori Neinruditi in care bolnavii ar putea primi grefe de la donatorii din Romania sau din numeroasele tari inscrise in Registrul International. Astfel, trasplantul s-ar putea face in tara, rapid si cu costuri mult mai mici.
Ce trebuie sa fac pentru a deveni donator?
Este simplu. Pentru a deveni donator de celule stem trebuie sa urmezi 3 pasi:
Pasul 1: Ti se va preleva o mostra de sange( asemenea donarilor de sange obisnuite). Proba respectiva va fi analizata, iar in decurs de 2-3 zile vei afla daca esti sanatos, deci apt pentru a te inscrie in Registrul National de Donatori Neinruditi(RNDN). Numai in cazul in care donatorul este compatibil cu donatorul 100% acesta este solicitat sa doneze celule stem.
Pasul 2: Viitorul donator trebuie sa ia pastile intocmai pentru stimularea procedurii de celule stem in sangele periferic.
Pasul 3: pe vena se monteaza un aparat care seamana cu cel de la dializa. Toata aceasta procedura nu dureaza insa mai mult de 2 ore. Se extrag aceste celule stem, iar in decurs de cateva zile acestea se vor reface.


Eu tocmai m-am inscris in acest program si voi fi donatoare de celule stem.Daca pot salva viata oamenilor prin aceasta extractie atunci o voi face.Alaturi de alte 13.811 persoane sustin aceasta campanie.

Leia Mais…

Trilogia Plicurilor Partner

Acestea sunt cele 3 modele de plicuri finale ale departamentului de Relatii cu mass-media si planificare strategica.



Leia Mais…

594 minute de creatie

In fiecare an, in perioada de primavara, Facultatea de Comunicare si Relatii Publice organizeaza in cadrul seminariilor de Introducere in Teoria Organizatiilor o simulare didactica intitulata Intelligent Communication. Pentru a le demonstra studentilor “pe viu” notiunile de la disciplina cu pricina s-a format o structura identica unei organizatii reale, in care studentii vor fi “angajati” prin inscriere electronică (iar coordonatorii in urma unei scrisori de intentie si a unui interviu) vor avea roluri profesionale, vor primi si vor executa sarcini, vor interactiona si se vor informa la fel ca intr-o organizatie reala.
Parandu-mi-se un lucru benefic pentru stabilirea unor relatii excelente cu colegii mei, am luat decizia acum mai bine de o luna de a ma inscrie la un interviu pentru postul de coordonator in cadrul departamentului de Relatii cu Mass-media si Planificare Strategica. Regulile au fost simple. Au fost multi, putini au ramas, iar in final s-a stabilit componenta fiecarei echipe in parte. Asadar, pasul urmator l-a constituit indeplinirea unui task motivator pentru toate departamentele. Din timp, am fost anuntati ca firma Partener, firma reala de aparate de sudura, compresoare, accesorii, generatoare de curent, pompe, hidrofoare si alte instrumente din acest domeniu lanseaza un concurs creativ si anume, realizarea unui model de plic atragator, original, capabil sa se diferentieze de plicurile de promovare folosite de firmele concurente.Mai mult, plicul castigator urma sa primeasca modesta suma de 3.000 lei/idee de plic din care mai apoi profitabilitatea urma sa fie inestimabila calculata in timp. Prin urmare, ne-am vazut in fata acestui task, cu instructiunile in fata 7 fete cu notiuni vagi despre domeniul tehnic. Singurul lucru care urma sa il realizam in asemenea situatie era bineinteles un studiu in domeniu care sa ne largeasca viziunea asupra domeniului in care activeaza firma Partener si bineinteles asupra modalitatilor prin care putem crea acel plic in forma virtuala, dar mai ales fizica (trebuia sa luam in calcul si faptul ca plicul castigator urma sa se distribuie in tiraj mare mai apoi). La o prima analiza a situatiei am constat ca avem nevoie de o strategie. Cu siguranta, un media planner nu ne era trebuincios la un asemenea task, asa ca am apelat la sfaturile unui art director si indrumarile tehnice ale unui arhitect. Dupa lungi brainstorminguri, sfaturi si indrumarile celor din echipa, dar si a persoanelor din afara am reusit sa prezentam managerilor firmei urmatoarele 3 modele de plic care ,bineinteles, raspundeau cerintelor acestora. Va atasez aceste modele sa le vizualizati si voi . Din pacate, departamentul de relatii cu mass-media si planificare strategica nu a reusit sa obtina decat o diploma de creativitate, iar premiul a mers catre alt departament. Ii felicitam pe aceasta cale pe castigatori si le uram Paste Fericit si acestora de 594 ori!

Leia Mais…

sâmbătă, 18 aprilie 2009

Paste fericit de 594 ori

Paste fericit
Happy Easter
Joyeuses Paques
tuturor bloggerilor, dar si cititorilor acestui mic satuc.
Sa ne auzim cu bine de 594 ori!

Leia Mais…

vineri, 17 aprilie 2009

594 de motive sa alegi romaneste la Olimpiade


Si uite ca am reusit sa ducem la bun sfarsit campania de la Sectiunea de Advertising din cadrul Olimpiadelor Comunicarii. Am trimis formularul, deci oficial suntem participanti. Coechipierii 594 si cu mine nu sarim in sus de bucurie pentru aceasta minutiozitate, ci stim ca avem exact acele 594 de motive sa mergem mai departe si sa ajungem in finale unde juriul va avea 642 de motive sa ne declare castigatori.
Ma gandeam cu ce as putea sa asociez acest concurs, dar nu m-a pocnit nicio idee. De ce? Nu pentru ca nu as avea idei, dar de ce sa spun o imbecilitate? Toti 5 suntem 5 personalitati diferite si cautam sa ne identificam cu produsul final al campaniei. Nu este nevoie de o asociere personala.
Gasiti toate detaliile referitoare la elita advertisingului pe site-ul echipei 594: www.594.zeul.ro sau ne putem intalni personal cat de curand la Palatul Parlamentului, bineinteles dupa ce vom trece de preselectiile de saptamana viitoare.

Le urez tuturor celor care s-au inscris anul acesta la Olimpiade (120 de echipe!!! waw) bafta multa in zilele ce vor urma. Sa ne vedem cu bine la Centrul Cultural Metropolitan pentru Tinere, arena preselectiilor comunicatorilor!

Leia Mais…

vineri, 10 aprilie 2009

Libertate, egalitate, fraternitate...la Chișinău?!

Despre revoluția din Chișinău a difuzat până și cel mai important canal TV de știri din Australia, SBS. Subiectul este, cu siguranță, unul care stârnește multe discuții, dar mai presus de toate tristeți și gânduri neplăcute cu privire la soarta vecinilor noștri. Nu mi-am propus să vorbesc despre revoluția de dincolo de Prut și nici despre acțiunile și atitudinile politice, în schimb acest cuvânt "revoluție" îmi stârnește imagini care mai ieri luau forma unui prezent dinamic plin de arme și figuri care aleargă pe stradă strigând cu toată tăria lor:" Jos Ceaușescu!" , ca mai apoi să revăd în zâmbetele bucureștene ale bunicilor, adolescenții de altădată care se privesc pentru prima oară în parcul cu salcâmi și să întrezăresc licărirea unui viitor încă nescris. Și iată cum în umbra serii, bulgări enormi se ridică pe cerul purpuriu, iar pământul însângerat geme sub adierea sălbatică a unui nopți istorice. Era începutul. Începutul unei nopți, care avea să prindă contur asemenea scânteilor din ochii bunicilor și primul lor contact...revoluția se năștea pe pământul francez,14 iulie 1789. Și asemenea ei, așa mă nășteam și eu 200 de ani mai tarziu într-o noapte de vară pe când "luna din brădet se înalța încet, încet, gânditoare ca o frunte de poet".
14 iulie 1989, 200 de ani mai târziu am apărut așadar eu. Mare afacere, domn'le, jos pălăria. Dubla aniversare a unei zile de vara și un atașament incredibil de puternic față de cultura franceză mă pun pe gânduri și mă impulsionează să-mi doresc pe zi ce trece tot mai mult să iau contact cu pământul care o dată a fost martorul unor manifestări istorice. Și cât de liniștitor este să știi că mijlocul tău de trasport care te poartă catre un vis al existenței tale infime este însăși ingeniozitatea părinților acelor tineri ale căror inimi scânteiau cândva în parcul cu salcâmi. Mirosul anilor învechit rămâne întipărit în mintea celui care călătorește cu avionul și regăsește aceeași liniște interioară pe care cei doi bătrâni o regăseau în plimbările nocture...

Știm să călătorim inteligent? Astăzi putem încerca cu vola.ro și de ce nu...să ne îndeplinim visele crâncene, Vola (merg) să dau piept și să strig fără să-mi pese de impresiile din jur: Vive la France et moi aussi . Să privesc cerul văratec pictat cu vise de ceară, scriind din spatele ferestrei de avion despre călătoriile unei tinere românece la Paris cu... Vola

Leia Mais…

duminică, 5 aprilie 2009

Hai cu leapsa!!!

Am primit ieri o leapsa de la o prietena, care se intampla sa faca parte din echipa de organizare a Olimpiadelor Comunicarii asa ca o sa dau mai departe altor 3 persoane (bineinteles dupa ce o sa dau un raspuns).

Anul acesta voi participa la Olimpiade la sectiunea de advertising si bineinteles ca sunt foarte incantata de aceasta experienta.
1. Ce vă doriţi pentru voi la Olimpiadele Comunicării?
Mhm, destul de simplu. Fiind vorba de un concurs, imi doresc sa castig. De ce ? Pentru ca sunt foarte increzatoare in echipa cu care lucrez si mai presus de toate stim ca suntem buni si ca avem potential. De la mine imi doresc mai multe concentrare si dovada de spirit creativ. Simplu si la obiect!!!

2. Cum merge lucrul până acum la rezolvarea campaniilor?

Merge extraordinar! Nici nu ne-am apucat de rezolvarea briefului inca.:))

3. Să nominalizaţi încă 3 echipe sau participanţi să ducă leapşa mai departe

Cea mai simpla sarcina:
Iata-i:
1. Ducu http://inalbsinegru.wordpress.com/
2. Catalin G. www.cataling.blogspot.com
3. Ionut the Allmighty www.zeul.ro

Leia Mais…

sâmbătă, 4 aprilie 2009

Tu stii ce vrei?

Asa de curiozitate te-ai intrebat vreodata ce vrei? Vrei un job mai bun? Vrei sa traiesti alaturi de familia ta in liniste si pace? Vrei sa scapi de nu stiu ce boala si nu ai leacul pentru ea? Vrei sa fii cel mai bun sau pur si simplu vrei sa stai linistit in banca ta? Atunci de ce te plangi ca nu ai rezultate daca stai, pur si simplu stai fara sa actionezi? Bravo, sedere placuta! Iti sta bine in fotoliu. Sa-ti mai aduc o perna? Eu nu vreau perne, m-am saturat de ele. Si spun lucrul asta pentru ca azi am simtit cum respir aer proaspat dupa zile intunecate, am murit si am reinviat. Am descoperit din nou ca am vise si vreau sa le ating cat mai repede. Mi-am adus aminte si de un vis mai vechi, dar atat de puternic. Oh, doamne! Cand o sa am primul copil, o sa crestem impreuna si o sa mergem la toate meciurile nationale si o sa cantam: WE ARE THE CHAMPIONS. Pentru ca nu am fost niciodata pe un stadion, nu am simtit niciodata mirosul gazonul arzand sub talpile jucatorilor. Nu ma intereseaza pareri, stiu ca voi lupta pentru ca intr-o zi sa pot merge de mana cu al meu copil sa ii ofer o priveliste de vis: aceea a nationalei romane. Ce conteaza ca acum suntem la pamant? Ca dincolo de un meci interesat se ascund interese si firave flacari in ochile jucatorilor? Contam noi si visele noastre. Contez eu si tu.

Intr-o zi visul meu va deveni realitate si atunci vom canta WE ARE THE CHAMPIONS !!!
Poate intre timp voi invata si versurile UEFA-ei.
http://www.youtube.com/watch?v=BgomX3qD-iA

Leia Mais…